Beheer en administratie
Econobis ondersteunt de dagelijkse werkzaamheden van energie-initiatieven. Je registreert er eenvoudig je leden en relaties in, verstuurt vanuit het systeem individuele of groepsmails en factureert contributie. Zodra er meer activiteiten bijkomen, zoals het ophalen van geld voor projecten, het beheren van deelnames of het uitvoeren van inventarisaties binnen de buurtaanpak, sluit Econobis daar naadloos op aan.
Compleet overzicht van je contacten
Met Econobis beschik je over één duidelijk beeld van alle relaties. Je ziet in één oogopslag welke verbindingen er zijn (bijvoorbeeld lidmaatschappen of deelnames) én welke communicatie er heeft plaatsgevonden (zoals mails of rapportages). Daarnaast kun je leden of relaties toegang geven tot een online portaal via je eigen website, zodat zij hun gegevens kunnen bekijken en gedeeltelijk aanpassen.
Modules binnen Econobis
Het systeem bestaat uit diverse modules, waaronder:
Contact- en ledenadministratie – Nieuwe leden registreren, contributies factureren, mailings versturen en inkomende e-mails automatisch koppelen aan de juiste contactpersoon in de database.
Projectadministratie – Beheer van postcoderoosprojecten en financiële deelnames, inclusief rendementsberekeningen voor uitbetalingen aan leden. Lees meer
Mutatiebeheer energieafname – Ondersteuning bij de volledige klantreis.
Buurtaanpak – Plan en registreer huisbezoeken, leg maatregelen vast, volg offertes en budgetaanvragen en koppel indien gewenst met het Hoomdossier. Lees meer
Financiën en koppelingen – Integratie met Twinfield en eventueel Mollie voor iDEAL-betalingen. Beschik je niet over een boekhoudpakket, dan verwerk je betalingen handmatig in Econobis. Exporteren van gegevens is altijd mogelijk.
Nieuwsbrieven – Koppeling met Laposta voor professionele e-mailcampagnes.
Daarnaast bevat Econobis functionaliteit voor taakbeheer en documentenbeheer.
Starten met Econobis
Bij de ingebruikname worden je contactgegevens (personen en organisaties) eenmalig geïmporteerd vanuit je huidige database, of handmatig ingevoerd. Daarna zijn ze direct beschikbaar in alle modules van Econobis.
Meer informatie
- Bekijk de andere pagina's op deze site over de functionaliteit van Econobis.
- Vragen? Neem contact op
Ontdek de CRM-oplossing die past bij jouw organisatie.
Energiecoöperaties
Beheer leden, projecten en financiering met gemak en werk samen aan een sterke lokale energietransitie.
Gemeenten
Behoud overzicht over wijken, voortgang en financiering (inclusief subsidies en het NIP) en geef zo vaart aan de energietransitie.
Coöperaties
Krijg eenvoudig inzicht in leden, projecten en financiering en vergroot samen jullie impact.
Geïnteresseerd?
Meer weten over Econobis? Neem dan contact met ons op