Hét CRM en administratiesysteem voor energiecoöperaties, gemeenten en coöperaties

Met Econobis breng je structuur aan in zowel je backoffice als je klantbeheer.
Het platform is ontwikkeld voor energiecoöperaties, gemeenten en coöperaties en combineert CRM-functionaliteit met administratieve processen. Zo beschik je over één compleet systeem voor administratie, relatiebeheer en gegevensverwerking.
Met Econobis regel je eenvoudig je ledenadministratie en deelnames. Je kunt contactmomenten vastleggen, e-mails verwerken en doelgerichte nieuwsbrieven of mailings versturen. Daarnaast verdeel je taken binnen het team en volg je deze gemakkelijk op. Voor leden en deelnemers is er een persoonlijke omgeving: via een eigen portaal kunnen zij hun gegevens beheren en zich aanmelden voor projecten of initiatieven via de DeelnemersDesk. Ook voor buurtaanpakken en besparingscampagnes biedt Econobis uitgebreide ondersteuning, inclusief organisatie, monitoring en rapportages.
Bovendien is het Hoomdossier gekoppeld aan Econobis en kan dit volledig worden geïntegreerd in een buurtaanpak.
Meer weten over Econobis?
Ontdek de CRM-oplossing die past bij jouw organisatie.
Energiecoöperaties
Beheer leden, projecten en financiering met gemak en werk samen aan een sterke lokale energietransitie.
Gemeenten
Behoud overzicht over wijken, voortgang en financiering (inclusief subsidies en het NIP) en geef zo vaart aan de energietransitie.
Coöperaties
Krijg eenvoudig inzicht in leden, projecten en financiering en vergroot samen jullie impact.